23 Haziran 2011 Perşembe

Dr. Murad - AHA/BHA Exfoliating Cleanser

Dr. Murad - AHA/BHA Exfoliating Cleanser; 7-8 aydır kullandığım bir peeling. 

Vaatleri; Bu hassas fakat güçlü, soyucu etkili temizleyici iki sekilde çalışır; içeriğindeki Salicylic Asit, Lactic asit ve Glycolic Asit ile cilt üzerinde ölü hücrelerin birikimini engellemeyi ve cilde sağlıklı bir ışıltı kazandırmayı desteklerken, Jojoba Çekirdekleri ile ise hassas ve pürüzsüz bir cilt dokusu sağlamaya yardımcı olur.Ayrıca;Sodyum PCA ve Jojoba Çekirdeği Yağı: Cildi kuruluğa karşı korumaya yardımcı olur Licorice Özü (Meyan Kökü):  Anti inflamatuvar etkisi ile cildi rahatlatır ve nem oranını arttırır. Anti irritant etkisi ile cildi ferahlatır.

Vaatleri bunlar. 7-8 aydır en azından haftada 1 defa kullanmaya çalıştım. Yaklaşık 1,5-2 aydır da haftada 2 kullanmaya çalışıyorum. Bloglarda öyle güzel peelingler okuyorum ki, kullandık, memnunuz diyenler. Ben bu ürünü kullandığımdan beri yüzümde hiçbir değişiklik yok. Yüzüm aynı yüz, sivilcelerim aynı sivilcelerim, siyah noktalarım aynı, izler, pürüzler aynı. Bir şeye bile mi iyi gelmez anlamıyorum.
Sonuç: Kocaman. Dev boy. 200 ml. Kolay kolay bitmiyor.Bir daha ASLA almam. Ucuz da bir ürün kesinlikle değil. Bu peelingin neredeyse yarı fiyatından da ucuz olan, kullanıcıların çok memnun kaldığı bir ürünü istek listeme ekledim. Bu biter bitmez onu alacağım.

6 yorum:

  1. Murad ürünlerini internetden gördüm sadece buralarda yok, ama cok pahali oluyorlar okudum, sinir oluyorum böyle cok para veripde sifir cikan ürünlere >: (
    Bak birde söyle dene istersen - hem bu sekilde biter nihayet- maske olarak nemli yüzüne sür ve 10-15 dakika bekle, yika, sonra normal cremle cildini.
    Soyucu özelligi varmisya, daha etkili olur sanirim..

    YanıtlaSil
  2. murad ın ürünleri çok övülüo yaa...paylaşım süper...öptüm:)

    YanıtlaSil
  3. @Viva, ben de sinir oluyorum, bundan sonra Neutrogena kullanmaya karar verdim. Dr. Murad ın 1/5 fiyatına hem de :(

    YanıtlaSil
  4. coco-jelly, ben de çok övülüyor diye aldım, ama fos çıktı :(

    YanıtlaSil
  5. yüz için nemlendiricisini kullanıyorum çok pahalı ama çok memnunum tırnak ucuyla sürmeli bitmemesi için :))(KÜBRA)

    YanıtlaSil
  6. Kübra, ben de memnun olmadığım için bol bol kullanıyorum :):):) O kadar para verdim hiç işime yaramadı maalesef

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)