29 Haziran 2011 Çarşamba

Gratis Kozmetik Aplikatörleri

Bu kozmetik aplikatörlerini özellikle göz pınarını aydınlatmak için aldım. Fırçalarımda var ama, sonra yıkaması temizlemesi dert oluyor :) Birde yaptığım göz makyajında ufak bir hata olduysa hemen bir parça makyaj temizleyici bu aplikatöre damlatıp, hatalı bölgeyi yemizleyip oraya yeniden bir rotüş yapıyorum.

Bir ucu daha yayvan-geniş, diğer ucu sivri. Gözpınarımı aydınlatmak için tarafını kullanıyorum. Elimin altında olmasını sevdiğim ürünlerden.

5 yorum:

  1. Çok kullanışlı görünüşe göre Sevdoş.Ben çok far kullanmıyorum arada kullanırsamda parmağımla sürüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. bende rossmannda gördüm böyle bir ürün,geçenlerde alıyım dedim kalmamıştı işe yarar gibi duruyor oldukça...

    YanıtlaSil
  3. Ezgi'cik, en iyisini yapıyorsun, ben de alıştırmışım işte kendimi fırçalar,,, neye alışırsan öyle gidiyor:)

    YanıtlaSil
  4. bende rimel´i mesela normal Q-tiplerle siliyorum canim, hic almadim bu ürünü ama bloggerler cok aliyor okudum, demek daha iyi oluyor? : )

    YanıtlaSil
  5. @Özge, İstanbul'da daha Rossmann yok :(

    @Viva, makyaj temizlemek için arada kullanıyorum daha çok sivri tarafıyla göz içine far sürüyorum, iyi oluyor :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)