14 Mayıs 2012 Pazartesi

Rimmel Exaggerate Waterproof Eye Definer - 261 Noir

Bir kaç aydır Rimmel'in Exaggerate Waterproof Göz Kalemini kullanıyorum ve oldukça da memnunum. Sizlerle de paylaşmak istedim.
Bu göz kalemini Mission Beauty'nin şu yazısında görüp aklıma yazmıştım, genelde aklıma yazdıklarımı eğer bir kağıt parçasına da yazmazsam çok çabuk unutuyorum ama bu sefer unutmadım ve hemen kaptım :) 
Benim için bir göz kaleminden beklediğim herşeye sahip.
Kat kat sürmeme gerek yok, tek seferde bile rengini veriyor.
Kesinlikle akma, dağılma yapmıyor, oldukça kalıcı.
Çevir-aç sistemli, kalemtraş aramanıza gerek yok. 
Arkası fırçalı.
Kolay temizleniyor. 
Fiyatını tam olarak hatırlamasamda %50 indirimden 11-12TL gibi bir fiyata almıştım.

5 yorum:

  1. Ben de bu kalem ile Deborah'nın kalemi arasında kaldım:(

    YanıtlaSil
  2. bende yazdım aklıma şuan ;)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan arkadaşım

    YanıtlaSil
  4. Ben kullanmıyorum ama kardeşime söylicem markasını canım :)

    YanıtlaSil
  5. Undenied, Deborahınkini hiç bilmiyorum ama bu güzel bu :)

    Simyaser, benim gibi çabuk unutma :)

    Demet'çim, teşekkürler :)

    Aslı'm, doğal güzelsin sen, benim gibi ihtiyacın yok tabi :(

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)