12 Aralık 2012 Çarşamba

Elidor 7/24 Belirgin Bukleler Şekillendirici Saç Kremi

Ouidad ile birlikte geliştirilen Yeni Elidor Uzman Bukle Belirginleştirici 7/24 Şekillendirici Krem, devrim yaratan Bukle Belirginleştirme Teknolojisi kururken kabarmayan ve elektriklenmeyen belirgin buklelere sahip olmanızı sağlar. Bukleleriniz gün boyu şeklini korur ve belirgin görünür.
Normalde bu saç kremini fazla kullanmam. Ama zor durumlar için dolapta 1 tane bekletirim. Saçlarım dalgalı ama bazen dalgalı saç olmaktan çıkıp elektrik çarpmış saç veya yolunmuş saç kıvamına geliyor. Boya, deniz, kum, güneş, Marmaris'in aşırı kireçli suları yüzünden v.s. Böyle durumlarda saçımı bakıma alıp düzelene kadar da bu krem yardımcım oluyor.

Saçlarımı yıkadıktan sonra havlu ile iyice kurulayıp, nemli saçlarımın boy ve uçlarına sürüyorum. Asla diplere sürmüyorum. Sonra kendi halinde kurumaya bırakıyorum. Gerçekten bukleleri ortaya çıkan, güzel görünen saçlarım oluyor.
Saçımı çabuk yağlandırdığını düşündüğümden işim düşmediği sürece kullanmamaya dikkat ediyorum ama zor zamanlarımın kurtarıcısı olduğu da bir gerçek.
İçeriğide pek sevimli değil ama, bunları bile bile -yerine daha iyisini bulana kadar- kullanmaya devam edeceğim.
Sevgiler <3

22 yorum:

  1. Ben turuncu olanından da memnunum canım ancak mor olanı felaketti hiç beğenmedim. Bunu da deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Morunu hiç bilmiyorum canım, aslında yeşil dışında hiçbir rengini bilmiyorum. İyi ki onları denemeden yeşilde aradığımı bulmuşum o zaman :)

      Sil
  2. Yeşili ve mavisini kullanıyorum. İkisinden de çok memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yeşilden başka bir rengini kullanmadım canım. Diğerlerinin özelliklerine bakacağım şimdi :)

      Sil
  3. Mor olanı bende de alerji yaptı. Sevmedim. Kepeklenmeye de sebep oldu. Yeşil olanı saç kremini kullanmıştım. Elidor'u uzun zamandır beğenmememe rağmen bu saç kremini arada alabilirim dedim=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moru 2. beğenmeyen :) Geçmiş olsun. Ben de arada alıp uzun bir sürede kullanıyorum, açıkçası memnunum. Sadece saçımı yağlandırır diye sık sık kullanmaktan kaçınıyorum :)

      Sil
  4. bende turuncusunu kullanıyorum gayet güzel yatıştırıyor saçlarımı. Dediğiniz gibi çok sık kullanımda turuncuda çabuk yağlandırıyor saçları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En büyük korkum zaten yağlandırması, yoksa gerçekten güzel krem. İşime çok yarıyor en azından :)

      Sil
  5. Bu tarz ürünler benim saçlarıma iyi gelmiyor ağırlaştırıyor,yağlı ,kirli bir görünüm oluyor bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o derece olmuyor ama yine de kullanığımda hemen yıkıyorum saçımı :(

      Sil
  6. cok onceden bende kullanmısdım bır ara ama begenmemısdım ..gliss ve elseve en ıyılerı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi iyi kıZz ne güzel ozaman ama dıgerlerınıde tavsiye ederim ben çok...

      Sil
  7. Hello, I have Sunsilk cream for curly hair, this cream is something like Elidor (Ouidad)...but Sunsilk cream is for Italy, Elidor for Turkey and is not the same texture :(

    YanıtlaSil
  8. bu düz saçlarda işe yarıyor mu?

    YanıtlaSil
  9. bu düz saçlarda da oluyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yorumunuz spam yorumlara düşmüş yeni farkettim. Düz saçlarda çok işe yaramaz diye düşünüyorum, daha çok dalgalı saçlar için buklelerin belirginleşmesini sağlamak için.

      Sil
  10. Merhaba benim saclarim düz onun icin nasi kullanmam gerekiyo ayrica belirgin bukleleri aldim boyle oldugunu bilmiyodum 😰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düz saçlar için nasıl kullanılır bilmiyorum, bu tarz ürünler genelde dalgalı ama buklesi sönük saçlarda dalgayı / bukleyi belirginleştirmek için kullanılıyor. Dümdüz bir saça nasıl etki eder bilmiyorum.

      Sil
  11. Ben bugün denedim yeşili bende hiç işe yaramadi ayni düz saçlarim ayni şekilde bu ilk kullaniim olduğu için belkide nasil kullanmaliyim tüyo verebilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstteki yorumlarda da yazmıştım, düz saçlar için değil de dalgalı ama buklesi sönük saçlarda bukleleri belirginleştirmek için bu şampuan.

      Sil
  12. Benim saçim düz ve ben bugün kullandim yeşilini bende hiç işe yaramadi keşke hiç almasaydim dedim ama tüyolariniz varmi bukle yapmak işcin yesili nasil kullanamliyim ne kadr sürmeliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçını yıkadıktan sonra ör ve kurutma. Belki işe yarar :/

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼