7 Mart 2013 Perşembe

The Body Shop Almond Tırnak ve Kütikül Yağı / Kalemi

''Bu saf yağ, tırnaklar ve kütiküller için ideal bir içeriktir. Tırnak kırılmalarının önüne geçerek, tırnakları güçlendirir, ve tırnakların daha beyaz görünmesini sağlar. Tatlı badem yağı, panthenol, Yerel Adil Ticaret ürünleri olan bal, zeytin yağı, organik soya yağı ve brezilya fındığı yağı özleriyle tırnaklarınızın sağlıklı ve ışıl ışıl parlamasını sağlayacaksınız.'' 
Yine neredeyse 1 sene önce aldığım kullanmaya ancak sıra gelen ürünlerden... Çevir-aç sistemli bir kalem. Arkadaki beyaz kısmı çevirdiğinizde uçtaki fırçaya yağ geliyor. Çok az yağ bir elin parmaklarına yettiği için kontrollü kullanmakta fayda var. Yoğun yapılı ve çok hoş kokulu bir yağ. Fırça ile uygulaması oldukça kolay. Tırnak kenarlarıma bolca uygulayıp önce elle yediriyorum sonra kapağın ucundaki süngerle tırnak etlerimi itiyorum. Tırnak kenarlarımda sertleşen etleri müthiş bir şekilde yumuşatıyor.
Kokusu, tırnak etlerimi yumuşatması, pratikliği nedeni ile çok sevdim bu kalemi. Haftada 1 uyguluyorum. (Bazen 10 günde 1) Alalı çok uzun zaman geçtiği için fiyatını hatırlamıyorum,  indirime giriyor mu bilmiyorum çünkü hemen her indirimde mağazalara giderim ve bu kalemi sorarım, indirimde olmadığının cevabını alıyorum. Ya indirime girmiyor ya da kolay kolay indirime girmiyor. Ne kadar süre kullanırım bilmiyorum ama uzun süre giden bir ürünse bitince tekrar almayı da düşünüyorum.
Sevgiler ♥♥♥

9 yorum:

  1. Teşekkür ederim canım,dikkate alıp hazırladığın için erllerine sağlık çok güzel bir yazı olmuş listeye eklendi (: sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ne demek :) Ben gerçekten çok beğendim ama dediğim gibi indirime giren ya da sıklıkla giren bir ürün olsaydı tadından yenmezdi, stok bile yapardım. Tek olumsuzluğu benim için :)

      Sil
    2. sephorada 10tl'ymiş sanırım aynısı var canım kalem şeklinde bir bak istersen sürekli kullanım için daha uygun (:

      Sil
    3. Tamam o zaman ona da bakayım ben yarın çıkmışken :) Teşekkürler canım, fiyatı da iyiymiş :)

      Sil
  2. hiç kullanmamıştım, denemek istiyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu tür bir ürün almayı düşünüyordum aslında canım, gerçi şimdilik bebe yağı vb ürünleri kulak çubuğuna sürüp tırnak etlerimi yumuşatıyorum ama bu çok pratikmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin yönteminde pratikmiş canım aklımda olsun :) bu kaleme bayılıyorum ben çok sevdim :)

      Sil
  4. Valla canım bende yeni görüyorum bu ürünü ama kullanım amacı çok iyiymiş ya.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼