7 Nisan 2013 Pazar

The Balm Balm Jovi Rockstar Palet


The Balm'da bir kaç tane far paleti olmasına rağmen tek istediğim Balm Jovi paletin benim olmasıydı. Gratis'in yılbaşı öncesinde yaptığı %30 indirimde alsam mı almasam mı diye düşünürken görevliye ne kadara geldiğini sordum 30TL deyince (%50 indirime tekabül ediyordu) hemen aldım. Hemen özlü bir söz ile konuyu bağlayayım; ''Bir kadının ucuzlamış bir şeyi alması için o şeyin lazım olması gerekmez ucuzlamış olması almamız için gayet mantıklı bir neden zaten'' :) 
Zaten bu paleti bir çok yerde okudunuz, gördünüz. O yüzden pek başaramadığım swatchlar ile gözünüzü yormayacağım, biraz da kendi arşivimde bulunsun diye yazıyorum bu yüzden. Ama palet harika, bunu bilin, ilk indirimde aklınızın bir köşesinde olsun mutlaka.
Hem dış ambalajı, hem içi çok eğlenceli, kalpli aynasına bayılıyorum. Sürekli gözümün göreceği bir şekilde makyaj masamda ve görmek, bakmak beni mutlu ediyor. Palette 8 simli 4 mat olmak üzere 12 adet far, 1 aydınlatıcı, 1 allık ve 2 adet ruj var. 
Metal-ica, Adagio, Iron Maid-in, en altta adları çıkmayan Alice Copper (alt-sol) ve Third Eye Blinded (alt-sağ) favorilerim.   
Mary Lou aydınlatıcı bu palette Solid gold olarak geçiyor. Elimde Mary Lou olmasına rağmen onu hiç açmadım. Çok sık aydınlatıcı kullanmadığım için açar mıyım, onu da bilemedim. Allıkta Frat Boy, buradaki ismi ile Don't You Want Me. Elimde Frat Boy'da var, uzun zamandır bende olmasına rağmen zaten elimin altında 1 allık paleti ve 2 ayrı allık olduğundan açmamıştım. Fakat bu paleti açınca ilk defa kullandım ve bayıldım bayıldım. Kalıcılığına, rengine, doğallığına. Artık en sevdiğim allıktır kendisi :)
Alt kapaklı kısımda da 2 adet ruj var, Milly ve Vanilly. Rujlar için ayrı kapaklı kısım yapılması çok güzel olmuş. Genelde herkesin sevdiği nude rujlarla ben pek anlaşamıyorum, bu yüzden genelde ikisini karıştırarak kullanıyorum ve bu karışımı çok beğeniyorum.
Normal satış fiyatı 60 TL. Bu fiyatı sonuna kadar hak ettiğini düşünüyorum. Gratis'te sık sık The Balm'da indirim oluyor, özellikle Anneler Günü'nde %40-%50 indirim ile alma şansınız var. Hala almayanların aklında olsun derim.
Tekrar hatırlatayım, The Balm ürünleri sadece Gratis'lerde satılmaktadır.
Sevgiler 

25 yorum:

  1. mary lou yu açmadınmı canım,ben aydınlatıcı canavarı gibiyim:) mary kounun ortası göründü,bitince eğer indirime falan denk gelmezsem bu palettekini kullanırım diye düşünüyorum bende. the balm ürünleri pahalı değil fakat aldıktan sonra indirimde görünce sinir bir durum oluyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım aynı gün aldım Mary Lou'yu o yüzden açmadım gerek görmedim bu varken. Ben çok kullanamıyorum ya, elim alışmadı daha. Ben indirimde alıyorum zaten öyle daha rahat oluyor :D

      Sil
  2. Ohhh çok iyi yapmışssın :) Bende bu palete bayılıyorumm güle güle sür sürüştürr canımmm :)

    YanıtlaSil
  3. ben bu paleti çook seviyorum ya :)

    YanıtlaSil
  4. Milly bende de belli olmuyor :s
    Shady Lady paletten daha çok beğendim ben bunu.. Shady lady farlar renk vermiyor, sadece ışıltı gibi sanki :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O paleti bilmiyorum canım yani biliyorum da renkleri bilmiyorum ama en ilgimi çeken zaten bu palet olmuştu benim. Milly i sürünce renksiz ruhsuz oluyorum :D

      Sil
  5. Canım güle güle kullan, bayılıyorum ben bu paleti aldığımdan beri elimden düşürmüyorum :) Yazısını yazacağım ne zamandır kısmet olmadı bir türlü :)) Alice Copper harika bir renk, bayılıyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir palet gerçekten de, ben de bayıldım. Alice Cooper gerçekten çok güzel, bir çok rengi çok güzel :)

      Sil
  6. Palet kullanabilenlere hayranım valla :) Ben far özürlü olduğumdan pek palet alamıyorum. Ruj paletlerini de sevmiyorum (fırçayla sürmek berbat :)) Güle güle kullan Sevda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende başka far paletleri de var da bu çok güzel onları unuttum buna geçtim :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. balm dediğin bu komple makyaj paleti sanırım yanlış anlamadıysam:) ben kozmetikten,kadınsı şeylerden uzak mı kalmışım ne,ilk kez gördüm bunu.
    çok faydalı görünüyor gerçekten.gratisleri de yeni yeni görmeye başlamıştım ama hiç girmedim mağazaya.anneler gününü fırsat bileym unutmayayım ben de azıcık kadın olayım bari :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, The Balm Gratislerde satılan eğlenceli ambalajı/kaliteli ürünleri olan bir marka. Bu palette The Balm'ın Balm Jovi paleti. Öyle deme canım, ihtiyacın olmamıştır kesin. Ama Gratis'lere arada uğra, çok güzel ürünler oluyor. özellikle The Balm'ı incele derim :) Yakın olska ben sana yardımcı olurdum :(

      Sil
  8. Epey iyi anlatmışsın, alası geliyor insanın! Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, ihtiyacın yoksa alma sakın :D

      Sil
  9. Bence de The Balm'dan alınabilecek en mantıklı paletlerden biri kendisi , ben de bayılarak kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için tek palet ama kişiden kişiye değişir tabi zevkle ve ihtiyaçlar doğrultusunda. Ben de çok seviyorum canım :)

      Sil
  10. balmları bı ben deneyemedım yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ilk indirimde bir dene derim, çok güzel ürünleri :)

      Sil
    2. nisan mayıs haziran temmuz ağustos balmları deneyemedim yahu:)) onumuzdeki indirimlere bakıcaz:)

      Sil
    3. Zamanı var demek ki daha. İnşallah en kısa zamanda denersin sen de :)

      Sil
  11. Güle güle kullan güzel bir palete benziyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok güzel canım, teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Çok tatliş bi palet değil mi ♥ Bende kendimi tuttum tuttum sonra dayanamadım aldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok tatliş hem de :) Ben de öyle yaptım, dayanamadım aldım.

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼