10 Mayıs 2013 Cuma

Essence Smokey Eyes Fırça

Bir kaç ay öncesine kadar bir smokey eyes fırçam bile yoktu :( Aslında eksikliğini hissetmiyordum ama nedense bir gün smokey eyes fırçası lazım bana fikri öyle bir yerleşti ki kafama, almazsam rahat edemeyecektim. Ben de uygun fiyatı nedeni ile Essence almaya karar verdim.
Essence fırçaları fırça ile makyaj yapmaya yeni başlayanlar için tavsiye ederim. Bende bir çok fırçasını kullanıyorum, fırça temizleyeme üşendiğim zamanlarda çok işime yarıyorlar. Özellikle bazı fırçalarına çok alıştım, elim sürekli onlara gidiyor.
Daha sonrasında başka bir markadan da aynı işlevli fırçadan alsam da bu fırçayı sevdim. Gölgelendirme yaparken gerçekten çok işime yarıyor. Farı dağıtmasını, uygulamasını ben beğeniyorum ve sık sıkta kullanıyorum.
Üstelikte sadece 5 TL  4,5TL. Hatta bugün Gratis'te yakalayabilirsem 1 tane daha almayı planlıyorum, ya da ilk fırsatta. Yedek şart :) 
Bunlarda diğer Essence fırçalarım, allık ve pudra fırçalarından çok çok memnun olmasam da onları da kullanıyorum. Jel eyeliner fırçası, düz far fırçası da memnun olduklarım arasında. Hatta düz far fırçasından memnun olunca onu da yedeklemiştim.
Ben Essence ürünlerini sadece Gratis'ten alıyorum, satan başka yerler de varmış ama sürekli gittiğim yerlerde Gratis olduğu için başka yerden almaya gerek görmedim.
Allık ve pudra fırçası sanırım 9TL civarıydı, diğer fırçalar 5TL 4,5TL. Anneler günü indirimine fırçalar dahil mi bilmiyorum ama Gratis'te Essence ürünlerinde %50 indirim var. 

8 yorum:

  1. çok güzelmiş cnm,fiyatıda çok uygun bende denemeyi düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
  2. canım gule guke kullan ben de bakiim gratise hemen :D

    YanıtlaSil
  3. Fiyatıda uygunmuş cidden bende bir bakayım canım ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslım bugün 1 tane daha aldım da 5 TL bile değilmiş 4,5 TL fiyatı :)

      Sil
  4. Buyaka - gratste karşlastgmzda aldınız zaten yedegini birde indirimde olunca oh mis oldu:)sizi tanımış olmak cok guzel sevda ablcım:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh canım benim yaa, evet yedeğini de aldım ama daha yazamadım onu. Seni de tanımak çok güzeldi, yorumun için de teşekkürler. Çok sevindim yorumuna :)

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼