10 Temmuz 2013 Çarşamba

Revlon PhotoReady Perfecting Primer / 001

Pürüzsüzleştirir ve makyaj öncesi mükemmel bir astar oluşturaral cildi yumuşatır. Gözenek ve ince çizgilerin görünümünü azaltır. Ödüllü bir üründür.
0.91fl oz./27ml
PhotoReady fondöten ile benzer cam ambalajda pompalı bir ürün. Çizgi ve gözeneklerin görünümünü hafifletiyor, aydınlık bir görünüm veriyor. Silikon içeren bir primer, alerjisi olanlar dikkat. Sürdükten sonra biraz kurumasını beklemek gerekiyor. 
Beyaz-pembe, inci rengi gibi bir görünümü var ama sürüldüğü zaman şeffaflaşıyor.Genel olarak sevdiğim bir baz oldu. Silikon içermesi nedeni ile gün sonunda yüzümü çok iyi şekilde temizlemeye dikkat ediyorum. (Loreal clean ped sağolsun :D)
Revlon maalesef Türkiye'de satılmıyor. Kardeşim yeniyıl sonrasında İngiltere dönüşünde getirmişti. Şu anda Boots ve Superdrug fiyatı £11.99. Fakat ben yeni yıl indirimleri zamanında yakın fiyatlı ürünler seçerek 3 al 2 öde kampanyası ile aldım bu ürünü.

14 yorum:

  1. revlon ürünlerini çok merak ediyorum özellikle rujlarını ve fondotenlerini şanslısın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de 1 rujunu kullandım ama çok beğendim, ilk fırsatta diğer renklerini edinmenin yollarına bakacağım ben de :)

      Sil
  2. bende bugun bı suru drugstore urun sıparıs ettım kuzu yurt dısından :) dua et hepsı ıyı cıksın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo, şimdiden güle güle kullan. Umarım hepsinden memnun kalırsın canım :)

      Sil
    2. İnternet sitesinden mi sipariş ettiniz acaba? Bende getirtmek istiyorum fakat yurtdışında tanıdığım yok maalesef :( İnternetten sipariş etmek durumundayım. Bildiginiz bir site varsa paylaşırsanız çok sevinirm :)

      Sil
    3. Ben internetten almadım, önerebileceğim bir site de yok maalesef.

      Sil
  3. Revlon ürünlerini çok merak ediyorum. Güvenilir iyi bir site bulsam hiç beklemeden alıp deneyeceğim. Güle güle kullan =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Getirtmenin bir yolunu bulursam ben haber vereceğim ben sana :) Teşekkürler canım :)

      Sil
  4. Eğer anlattığın gibiyse harika bir ürün Sevdam. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, Revlon ürünleri genelde güzel.

      Sil
  5. revlon merak ettiğim markalardan birgun bende alıcam:)) gulegule kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım, gerçekten ürünleri çok güzel. Türkiye'de de satanlar var ama çok pahalı yurtdışında çok uygun fiyata geliyor.

      Sil
  6. Revlon neden Türkiye' de yok Gratis ve Watsons dan bir atak bekliyoruz Rossmanda olur :) iyi günlerde kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya o soruyu ben de hep soruyorum. Çok eskiden vardı, yine gelsinler :) Çok teşekkürler

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼