21 Kasım 2013 Perşembe

Deborah Il Rossetto Ruj #800

Deborah Il Rossetto ruj serisi formülündeki A, C ve E vitaminleri ile dudaklarınızı renklendirmekten daha fazlasını yapıyor.

Besleyici özelliğiyle Deborah stik ruj, dudaklarınızı nemlendirir ve bakımını yapar.

Deborah Il Rossetto alerji riskini en aza indirecek şekilde formüle edilmiştir.

Ayrıca UV ışınlarına karşı dudaklarınızı koruma altına da alır. Böylece yaşlılık belirtileri olabildiğince geciktirilir.

Uzun bir zaman önce Gratis'ten %50 indirim ile almıştım bu ruju. Fiyatını net olarak hatırlamıyorum ama indirimde 6-7 TL civarına gelmişti. Kullandığım ilk Deborah ürünü.
Krem yapılı, pigmentli bir ruj. Pürüzsüz kolayca sürülüyor. Dudakları kurutmuyor ama beslemek ve bakım yapmak vaadini pek yerine getirmiyor. 
Orta derecede kalıcı. Kabında kırmızı kahve gibi dursa da dudakta pembe alttonlu bir renk oluyor. Işıltısı olmamasını sevdim. 
Yapısını ve rengini çok beğendim. İndirimlerde bir şans verilebilir.

Sosyal Medya Hesaplarım

10 yorum:

  1. deborah'ın bu serisine bayılıyorum rengi çok güzel cnm:)

    YanıtlaSil
  2. Bu renkte çok güzel, bu burası da öyle, bende beklerim,

    sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz o zaman, iadei ziyaret için uğrayacağım mutlaka :)

      Sil
  3. Resmi görmeden önce kesin kırmızıdır dedim aynende öyle çıktı :) Keşke senin gibi kırmızıları kolayca sürebilsem bende :) Sana çok yakışıyorlar :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seviyorum kuzu ne yapayım :) Ya biraz sarımtırak olunca rengim bu renkler kurtarıyor beni, canlandırıyor. Çok teşekkürler kuzu :)

      Sil
  4. ben 2 rengini kullandım bu serinin çok beğendim hatta sedefli seride de birkaç renk favorim farlarıda çok güzel ama nedense gidip deborah alışverişi yapmalıyım olmuyor bende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sdeflileri hiç bilmiyorum bu renk çok güzel, ben de %50 indirimde değişik bir marka deneyeyim diye atmıştım sepete. Yoksa benim de aklıma gelen bir marka değil.

      Sil
  5. Canım o ne güzel renk öyle.Güle güle kullan.Bu renklerin tam zamanı şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, ben yaz kış seviyorum bu renkleri sarımtırak cildimi bu renkler kurtarıyor yoksa ölü gibiyim :)

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼