19 Kasım 2013 Salı

Revlon ColorStay Pudra

Ultra ince formül, ipeksi doku, matlaştırır, 16 saat kalıcı
Bunlar Revlon ColorStay Pudra'nın vaatleri
Revlon ürünlerini oldukça merak ediyordum, kardeşimin İngiltere'ye gidişi ile bir çok Revlon ürünü denemiş oldum. Kullandığım Revlon ürünlerinden de çoğunlukla memnunum. Daha önceki Revlon postlarımda olduğu gibi Revlon artık Türkiye'ye gelsin diyorum ve yorumuma başlıyorum :) 
Kaliteli siyah plastikten bir ambalajı var. Tesadüfen medium rengini alırmıştım ama rengi bana çok uydu. 
16 saat kalıcılık vaadini karşılamıyor. 5-6 saat kadar ancak dayanıyor. 
Yapısı güzel, kolay sürülüyor ama biraz toz toz oluyor.Cildimde duruşunu sevdim, zaman zaman cildim çok kuruduğunda daha cakey bir görünüm olsa da bolca nemlendirdiğimde daha pürüzsüz ve doğal duruyor. Fondötenden ziyade bb krem veya renkli nemlendirici üstüne uygulandığında görünüşü daha doğal oluyor. 
Çok kapatıcı değil, küçük kırmızılıkları, kusurları zar zor kapatıyor. 
Bileğimin bir bölümüne uyguladım, tenimle aynı renk oluşundan çok belli olmuyor ama biraz toz toz oluşundan uygulandığı yer belli oluyordur sanırım.
Revlon'un çok sevdim diyemeyeceğim nadir ürünlerinden biri oldu maalesef.

Sosyal Medya Hesaplarım

6 yorum:

  1. Revlonun fondötenini aldım yurt dışından o zaman bu pudrayı da merak ettim ama almadım. iyi ki de almamışım ama fondötenden çok memnunum o ayrı :)

    YanıtlaSil
  2. Çok objektif bir yorum olmuş gerçi ben pudra kullanamıyorum ne yazı ki hangi marka olursa olsun alerjik reaksiyon gösteriyor cildim şaşırtıcı bir şekilde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enteresanmış alerjik reaksiyon da, ben pudraları çok seviyorum :)

      Sil
  3. Revlonun her ürününü ayrı ayrı merak ediyorum. Bence de Türkiye'ye gelmeli artık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fondötenleri rujları şahane, burda da olsa ama uygun fiyatlı olsa :)

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼