29 Haziran 2014 Pazar

Güneş Kremi Önerileri; Nivea, Sebamed, Lancaster Tan Deepener

Yaz geldiğine, tatiller başladığına göre güneş kremlerinden bahsetme zamanımız da gelmiş demektir. Açıkçası faktörlü, yüksek korumalı güneş kremlerinde pek marka ayrımı yapmıyorum, özellikle aldığım bir şey yok. O an nerden alışveriş yapıyorsam bildiğim marka, 30SPF ve üzeri olmasının dışında başka aradığım bir özellik olmuyor. Fakat şu Lancaster Tan Deepener hızlı bronzlaştırıcı var ya, onu 10 seneden fazladır düzenli kullanıyorum ve kaçıncıyı bitirdim bilmiyorum. Ayrıntılar aşağıda;

Sebamed Multi Protect Sun Lotion SPF50+

Mikropigmentlerle kombine edilmiş yüksek etkili %98 UVA ve 30, 45, 50+ UVB filtreleri sayesinde güneşin zararlı ışınlarını süzer ve cildi iritasyonlara karşı korur.
Vitamin E ve hücre yenileyici pro vitamin B5 ile yaşlanma etkilerine karşı etkili koruma sağlar.
Doğal hydro-fructol formülü kuruluğa karşı yoğun nemlendirme sağlar. 
Ph 5,5 özelliği sayesinde cildin koruyucu asit örtüsünü muhafaza eder. 
Kolay sürülür, yapışkan değildir, beyaz kalıntı bırakmaz. 
Yağ, alkol ve renklendirici madde içermez. 
Parafin, PEG bileşenleri, PABA esterleri ve Acrylamide içermez. 
Dermatolojik ve Klinik olarak test edilmiştir. 
Suya ve kuma dayanıklıdır
.
Açıkçası Sebamed'in saç ve vücut ürünleri ile pek anlaşamadım şimdiye kadar. En son kullandığım roll-ondan memnun kalınca içeriği nedeni ile bu güneş kremini kullanmaya başladım. Kolayca sürülüyor ve hemen emiliyor. Korumasından da memnun kaldım. 

Nivea Sun Moisturising Sun Lotion SPF 30

Nivea Cildi Nemlendirici ve Güneşe Karşı Koruyucu Güneş Sütü
Bakım yapan formülü ile uzun süreli güneş koruması ve derinlemesine nemlendirme sağlar, güneş alerjisi riskini azaltır.
Cildin doğal yapısında bulunan Hydramin içeren besleyici formülü ile yumuşak ve esnek bir cilt için derinlemesine ve kalıcı nemlendirme sağlamaktadır.
NIVEA SUN Nemlendirici Güneş Sütü, dengeli bir UVA ve UVB filtre sistemine sahiptir. Güneş yanıklarının yanı sıra cildin erken yaşlanmasına karşı ANINDA hem suya dayanıklı koruma sağlamakta hem de güneşe bağlı alerji riskini minimuma indirmektedir. Mükemmel UVA koruması sayesinde cildinizin sağlığını daha iyi korumaktadır.
Her yaz mutkaka yüksek koruma faktörlü ürünlerle korunmaya başlayıp sonra SPFsi daha düşük güneş ürünlerine geçiyorum. İlk 1-2 gün SPF 50 sonra SPF 30 olarak düşünebilirsiniz. Rengi sarı-turuncu arası. Kolay sürülen ve emilen bir ürün. Misler gibi de kokuyor. Zaten Nivea güneş ürünleri olmazsa olmazımız. 
Ve geldik olmazsa olmazımıza,

Lancaster Tan Deepener 

Hafif renkli vücut jeli derin bir bronzluk elde etmenizi sağlarken cildi anında ışıltı verir. 
Yeni özel Infrared Teknolojisi, UVB & UVA filtrelerinin ötesine geçmiştir, cildin sıkılık ve elastikiyet 
kaybından sorumlu olan Infrared ışınlarından cildi korur. 
Daha hızlı, derinlemesine ve kusursuz bronzluk için yeni güçlendirilmiş Bronzluğu Aktive Eden Kompleksi (TAC) içerir.
Cildi nemsizlikten, kuruluktan ve pullanmadan koruyan nemlendiriciler içerir.
Bronzluğunuz farkedilir şekilde ışıltılı, eşsiz ve kalıcıdır.
Sonuçta bir çoğumuz aylarca değil de 1 hafta-10 günlük tatiller yapıyoruz. Bu 10 günde de kızarmadan tatlı ve kalıcı bir bronzlukla dönmek istiyoruz evimize. İşte Lancaster Tan Deepener'ın amacı bu ve bu işi çok, çok, çok iyi yapıyor. Bu amaçla dünyada en çok satılan güneş ürünlerinden biri. En başta da dediğim gibi 10 yıldan fazladır kullanıyoruz kardeşlerimle ve çok seviyoruz. Genelde tatilin 3.-4. gününden itibaren kullanıyorum. Verdiği bronzluk ve sonrasında ki kalıcılık harika. Sürüldüğü zaman hafif kahve-kızıl rengi ve yapısı nedeni ile plajda pırıl pırıl bir bronzlukla dolaşıyorsunuz, çok havalı :) Fakat yine bu rengi nedeni ile bikininizi ve havlunuzu boyama ihtimali var, dikkatli kullanmak gerekiyor. Bu kusurlarından birisi diğeri ise fiyatı. Maalesef çok yüksek, zaman zaman yapılan kampanyalardan uygun fiyata alınabilir ama. Yurtdışından aldırma şansınız varsa oralarda daha ucuz.

17 yorum:

  1. sebamed'in güneş kremlerini seviyorum ben diğer market ürünlerine göre daha iyi koruduğunu düşünüyorum hatta. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği de temiz canım, ben ilk defa denedim ama diğer çeşitlerine de bakacağım.

      Sil
  2. BU KONUDA BENIMDE KAFAM O KADAR KARISIKKI ONERİLERİNİ GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURACAGIM TTALIM II OLDU BU YAZI :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seçenek çok olunca kafaların karışması da normal :)

      Sil
  3. Lancaster ı merak ettim bak şimdi. Etkisi uzun sürüyor mu?

    YanıtlaSil
  4. Lancester'ı bende hiç kullanmadım denemeye değermiş.

    YanıtlaSil
  5. Vakti zamanında Sebamet'i bende kullanmıştım ama Lancaster hiç denemedim o yüzden merak ediyorum

    YanıtlaSil
  6. Beyaz tenliyim lancaster tan 30 faktorlusunu alsam nas olur cevap verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beyazsanız ve güneşe karşı toleransınız düşükse 50 ile başlasanız daha iyi olur sanki. Ben esmerim yine de 50 faktör kullanıyorum sonra 30a geçiyorum.

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş koruması olmadığı için bir kaç kez güneşlendikten sonra uygulamak daha doğru olur. Kalıcı ve çabuk bir bronzlaşma sağlıyor

      Sil
  8. canım ben esmer tenliyim ben ilk günden kullansam olurmu, bide tan deepner sun beauty care olanı var korumasız onu alsam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de esmerim ama hiç direkt kullanmıyorum, bence en güzeli öncesinde en az 2 gün yüksek faktörlü krem kullanmak. Diğerini de kullandım ama onu da önce başka krem kullanarak kullandım.

      Sil
  9. Ben buğday tenliyim bu lancaster korunmasız mı alım yoksa 30 faktörlü olanını mı alsam ? Ve 4 günlük tatile gitçem ilk gün güneş kremini sürdükten sonra sürsem herhangi bir sorun olur mu ? İlk gün kullanılmazsa iyi olur tarzı birşey duydum da ben ? Ve sürekli mi sürmem gerekiyor denize girip çıktıktan sonra güneş kremi sürüp tekrar mı yenilemem gerekiyor ? Yada kaç saatte bi sürmem gerekir ? Çok soru sordum ama kusura bakmayın �� Şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼