26 Aralık 2014 Cuma

Lukapu'dan Yılın En Güzel Hediyesi / 1 Kişiye Lukapu Klasik Hediye --KAPANDI--


Lukapu fotoğraflarımızı uzun ömürlü fotoğraf albümlerine ya da fotoğraflı takvimlere dönüştürebileceğimiz yeni nesil bir servis. 
Seçtiğiniz fotoğraflar ile albümünüzü kendiniz tasarlarsınız. Sonrasında Lukapu tarafından en kaliteli baskı sistemi ile basılıp adresinize gönderilir. 
Ürünler en son baskı ve uzun ömürlü ciltleme teknikleri ile kişiye özel, yani sizin için üretilir. 
Özel günler için de anlamlı ve çok şık bir hediye... Arkadaşınıza, kardeşinize, sevdiğinize kişisel tarihinizden seçtiğiniz fotoğraflarla çok güzel, çok değerli bir hediye verebilirsiniz Lukapu sayesinde.
Otomatik iyileştirme sistemi ile fotoğraflarınız daha kaliteli basılıyor, ayrıca baskıdan kaynaklı hatalarda ise Lukapu'nuzu basıp tekrar gönderiyorlar. 
İster Fotokitap ister Takvim, size sadece oturup fotoğraflarınızı sisteme yüklemek düşüyor. İsterseniz metin de ekleyebiliyorsunuz. Sevdiklerimin olduğu bir fotokitap veya masa takvimi fikri kulağa çok hoş geliyor.
Lukapu'nun blogumun izleyicilerine güzel bir hediyesi var; 1 Kişiye Lukapu Klasik FotoKitap.
Bu güzel hediyeyi kazanmak için yapmanız gerekenler ise;
*Blogumun izleyici olmak
*Herhangi bir sosyal medya hesabınızda (facebook, twitter, instagram) çekilişi duyurmak.
*Blog duyuruları +1 hak olacaktır.
Çekiliş 25.12.2014 tarihine kadar sürecektir. Kazananlar 26.12.2014'te duyurulacaktır. Çekiliş yurtiçi dahilindedir, kargo Lukapu'ya aittir.
Aşağıdaki formu doldurup çekilişe katılmış oluyorsunuz. Tüm katılımcılara bol şans diliyorum.


12 yorum:

  1. Ben de katıldım :) Güzel bir yeni yıl hediyesi gerçekten de :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de katıldım. Lukapu yu yeni duydum. Ne güzel şey yapıyorlarmis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel şeyler var :) Bol şans

      Sil
  3. ben de katıldım :) değişik ve güzel bir hediye :) teşekkürler haberdar ettiğiniz için :)

    YanıtlaSil
  4. Bende katıldım, pek hoş bir yılbaşı hediyesi olacağa benziyor :)

    https://twitter.com/Pembevosvoss/status/545930349055057920

    YanıtlaSil
  5. katıldım, yeni doğan oğlum şansına inş kazanan ben olurum bir doğum çekimi olamadı çünkü :( https://twitter.com/f_bursali/status/547839724237246465

    YanıtlaSil
  6. Katildim ama yorumum gozukmuyor :(

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)