7 Mart 2015 Cumartesi

Sonunda Revlon Watsons'da!

Watsons'un ''Watsons'a Ne Gelecek?'' sorusu ile yeni gelecek bir markayı duyurduğundan beri aklım hep Revlon'daydı. Yeni gelecek marka ile ilgili lansman daveti alınca aklımda Revlon geliyor nidaları ile Rumeli Şubesi'ne gittim. Tabi gidene kadar gelecek markayı bilmiyorduk, Revlon çıkmasaydı çok üzülürdüm onu da belirteyim. 
Sosyal medyada bu soruya verilen cevaplardan sanırım çoğunluğu Revlon'du. Yani benim gibi bir çok kişi sevindi. 

Revlon 83 yıllık dünyaca ünlü bir marka. Özellikle rujları ve fondötenleri ile ünlü.Standdan gördüğüm kadarı ile bütün ürünler Türkiye'ye gelmemiş. Umarım bütün ürünler Türkiye'ye gelir.
Revlon'un en çok satan, en bilinen ürünlerinden Colorbust Kalem Rujlar. Daha önce kalem rujlarından kullandığım için mutlaka alınması gerekenlerden olduğunu söyleyebilirim. Kalem rujlar 2 çeşit yani Mat ve Parlak olarak standda mevcuttu. Ayrıca yine çok sorulan merak edilen rujlardan Colorstay Lip Butterlar da standda mevcuttu. 
Lansmana birlikte katıldığımız Makyaj Blogum ile poz vermeyi de ihmal etmedik :)  
Standın etrafı o kadar kalabalıktı ki geniş açı ile hiç fotoğraf çekemedim :) 
Benim Revlon seçimlerim de bunlar oldu. Daha önce fondöten ve pudrasını denediğim ve elimde hala bu ürünler mevcut olduğu için almadım ama özellikle fondötenler -rujlardan sonra- Revlon'dan ilk alınacaklar denenecekler arasında bence. Colorbust Kalem Rujlar alışveriş listemdeydi zaten, seçimlerim Striking ve Elusive renkleri oldu. Sultry rengini de çok beğendim ama stokda kalmayınca ilk gördüğüm yerde alınacaklar listeme eklendi. Keçe uçlu eyeliner kalemi de alıp almamakta kararsız kalıp attım sepete ama umarım güzel çıkar. Oje olarak ise Girly ve Chameleon renklerini aldım. Bir de Oje Kurutucusunu aldım. Normalde geçen senelerde fazla kapatıcı kullanmazdım ama bu sene hem kendimi alıştırdım, hem de uykusuzluk nedeni ile göz altlarım koyulaştı. Bu yüzden kapatıcılarını denemek istedim. Colorstay Consealer ile Photoready Eye Primer + Brightener'ı seçtim. Özellikle Photoready Eye Primer + Brightener'ı çok merak ediyorum. 
Bunlar da daha önce kullandığım Revlon ürünleri. Aslında elimde tekli farları, allığı ve Photoready Maskara'da var. Maskarayı henüz kullanmadım ama görselde görmüş ürünler ve daha fazlasını blogumda yazmıştım. Okuma isterseniz buradan
Revlon'un seneler sonra yeniden Türkiye'ye dönmesine çok sevindim. Watsons'a bizleri Revlon'la buluşturduğu ve bu güzel davetleri için çok teşekkür ederim.

4 yorum:

  1. güle güle kullan hepsini! Revlon bir kac yildir yok almanyada maalesef, fondötenleri cok övülüyor özellikle,keske tekrar almanyayada gelseler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, İnşallah Almanya'ya da gelir. Fondötenleri ve rujları çok güzel :)

      Sil
  2. Güle güle kullan hepsini.Colorstay rengi biraz koyu gibi geldi bana belki ışıktan öyle gelmiştir ama :) kullandıktan sonra deneyimlerinizi bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Pudra mı? Pudra ise onu kullanıyorum zaten, ışık kötüydü yoksa göründüğü kadar koyu değil. Yorumlarım en kısa zamanda inşallah :)

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼