28 Temmuz 2015 Salı

Farmasi Tender Blush On 07 Allık

Farmasi doğrudan satış yapan bir firma biliyorsunuz. Firmanın çok beğenilen ürünleri var ve uzun zamandır merak ettiğim Farmasi'nin denediğim ilk ürünü allık oldu. Farmasi Tender Blush On 07 Allık coral / pembe tonlarında çok güzel bir renk. 
Farmasi Tender Blush On 07 Allık minik, siyah bir ambalaja sahip ve 5 grcık. 5 grcık diyorum ama bence bütün allıklar 5 gr olmalı, yoksa asla bitmiyor :) Ayrıca çantada taşımak için de ideal. Hafif ama bana göre güzel bir kokusu var. Koku hassasiyeti olanların hoşuna gitmeyebilir. 
Biraz tozutsa da pigmentli diyebileceğim bir yapıya sahip.  Rengini hemen veriyor ve kolay sürülüyor, dağıtılıyor. Çok sıcak bir renk ve cildimdeki duruşunu çok beğeniyorum. Doğal ve canlı bir görüntüsü var. 
Kalıcılığı orta, gün sonuna doğru mutlaka tazelemek gerekiyor. Paraben içerdiğini dipnot olarak ekleyeyim. 
Bu allığın fiyatı 25 TL. Zaman zaman indirimlerle daha uyguna almak mümkün. Farmasi satış temsilcilerinden ya da online olarak şuradan Farmasi ürünlerine ulaşabilirsiniz.
***Basın ürünüdür, objektif yorumlarımı içerir.

4 yorum:

  1. Farmasi ürünlerinden kullanıp memnun kalmadığım hemen hemen olmadı hiç. Bu renk çok hoş.
    Paylaşım için teşekkürler:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yeni yeni deniyorum, umarım ben de memnun kalırım ürünlerinden. Yorum için teşekkürler :)

      Sil
  2. süpermiş..:)

    http://zoomlabakalim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼