8 Ekim 2015 Perşembe

Rimmel Glitter Bomb Midnight Mistletoe Oje

Rimmel'in yılbaşı öncesi çıkan serilerinden biri idi Glitter Bomb ojeler. Seride -sanırım- 5 renk vardı. Midnight Mistletoe Ojeyi içindeki kırmızı ve yeşil pullar nedeni ile yılbaşına çok yakıştırdığım için bu rengi seçtim. Aslında ilk olarak da yılbaşında sürdüm ama yazmak bugünlere kaldı.
Altta Rimmel Coralicious oje var. Rimmel Glitter Bomb Midnight Mistletoe Oje şeffaf taban içerisinde kırmızı, yeşil ve gri yuvarlak ve altıgen pullar içeren bir oje. Tek başına uygulamada kendini göstermeyeceğini düşünerek bu ojenin üzerine uyguladım. Aynı zamanda koyu renk her ojenin üzerine kullanılabilir. Özellikle siyah, kırmızı, mavi ve koyu yeşillerle çok yakışıyor.
Tek kat uygulanmış hali. Kolay sürülüyor ve pullar kolay yerleştiriliyor. Sadece çıkarması biraz zor oluyor. 
Rimmel ojelerine ve makyaj ürünlerine Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz.

4 yorum:

  1. iki oje de çok hoş çok yakışmışlar birbirlerine :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğendim, gerçi siyah ve lacivertle de çok güzel duruyor Glitter Bomb.

      Sil
  2. Glitter bomb çok tatlı :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼