22 Nisan 2016 Cuma

Gang Up ve ÇiçekveBahçe Teraryum Atölyesi’nde Buluştu!

Kadıköy’ün en farklı ve keyifli kafesi Gang Up ile ÇiçekveBahçe Bitki Tasarım Atölyesi 
işbirliğiyle 9 Nisan Cumartesi günü gerçekleştirilen ‘Teraryum Atölyesi’ baharın ilk günlerine
keyifli bir başlangıç yaptı. Birbirinden farklı bitkiler, taşlar, sukulentler, kumlar, el yapımı
minyatürler ve dekoratif objelerle katılımcıların yaratıcılıklarını kullanarak kendi minyatür
bahçelerini yaratmasını sağlayan teraryum atölyesi yoğun ilgi gördü.
Profesyonel çalışma hayatını bırakarak kişiye özel minyatür bahçeler oluşturmak amacıyla 
ÇiçekveBahçe Bitki Tasarım Atölyesi’ni kuran Doğa Desen Yılmaz’ın eğitmenliğinde 
gerçekleştirilen teraryum atölyesinin ilk aşamasında malzemelerin nitelikleri, tasarım ve 
estetik uyumu, kurulumu kolaylaştıracak ipuçları ve bitkiler hakkında bilgiler paylaşıldı. 
Teraryum atölyesinin ikinci aşamasında ise tüm katılımcılar ellerindeki malzemelerle kendi
minyatür bahçelerini yaratmanın keyfini çıkardı.
Gang Up ve ÇiçekveBahçe Bitki Tasarım Atölyesi tarafından gerçekleştirilen ‘Teraryum Atölyesi’ yoğun ilgi nedeniyle önümüzdeki günlerde tekrar gerçekleştirilecek.
Instagram’da https://www.instagram.com/gang_up/ üzerinden takip edebilirsiniz.

ÇiçekveBahçe Bitki Tasarım Atölyesi’ni http://www.cicekvebahce.com/ web adresi, Facebook’ta https://www.facebook.com/cicekvebahce sayfası, Instagram’da ise https://www.instagram.com/cicekvebahce/ sayfası üzerinden takip edebilirsiniz.

Not: Benim de katıldığım bu güzel etkinliğin detaylı yazısını bir kaç güne kadar yazacağım.
---Basın Bülteni---

10 yorum:

  1. Bayılıyorum böyle etkinliklere ya o_O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Workshop etkinlikleri çok güzel oluyor :)

      Sil
  2. Terraryum ve sukulentlere bayılıyorum.Ne iyi etmişsin de katılmışsın canım.Çok çok dinlendirici !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, ben de çok memnun kaldım :)

      Sil
  3. etkinlikler uygulamalı olunca daha eğlenceli oluyor sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de atölye tarzı etkinlikleri çok seviyorum. Öğrenirken dinlenip eğleniyoruz :)

      Sil
  4. teraryum ne güzel bişeydir ya eminim yapması da bir o kadar eğlencelidir. yazıyı merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğeniyordum, davet gelince çok sevindim bu yüzden :) İlk fırsatta yazıyorum yazımı :)

      Sil
  5. Çok güzel bir etkinlik olmuştur eminim:)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼