20 Mayıs 2016 Cuma

Ceradolin Su Bazlı Nemlendirici Losyon

Vücut Losyonlarını, nemlendiricileri genellikle annemle birlikte kullanıyoruz. Annem başka herşeyi unutsa da -cildinin kuruluğu nedeni ile- asla vücut nemlendiricilerini atlamıyor. Bu yüzden de bizim evde en çok biten ve en çok denenen ürünler vücut nemlendiricileri oluyor.
Ceradolin Su Bazlı Nemlendirici Losyon özellikle çok kuru ciltlere önerilen, yüz için, after sun olarak , egzama ve sedef hastalarının tedavisine yardımcı olarak kullanılabilir vaadi olan bir losyon. Paraben ve parfüm içermiyor.

Kolay sürülen ve cilt tarafından hemen emilen bir yapısı var. Sürdükten sonra yapış yapış, yağlı bir his bırakmıyor. Benim cildim çok kuru değil, ben nemlendirmesini sevdim. Ama annemin cildi çok kuru, çok kuru ciltlerde nemlendirmesi orta diyebiliriz. Buram buram kokmasa da hafif bir kokusu var.
Özellikle Roaccutane ve akne tedavisi görenlerin, lazer epilasyon yaptıranların bildiği, dermatologlar tarafından da önerilen bir marka. Ben cesaret edemedim ama dermatolog önerisi ile kullanan arkadaşım nemlendirmesinden memnun kalmıştı Ceradolin Su Bazlı Nemlendirici Losyonun.

Bebek ve çocuklarda kullanılabilecek, hamilelerde karın bölgesi gerilmeleri ve çatlaklarda da önerilen ve içeriği temiz sayılabilecek Ceradolin Su Bazlı Nemlendirici Losyonun olumlu bir özelliği de Türk markası olması. (Yerli malı yurdun malı, herkes onu kullanmalı.) Olumsuz özellik olarak da kokusunu ben pek sevemedim, neyse ki hafif ve kalıcı değil. Bir de fiyatı biraz yüksek. (200ml fiyatı 45 TL, 500ml fiyatı 80TL civarı) Uygun fiyatlı olsaymış Bepanthene gibi her evin olmazda olmazlarından bir losyon olabilirmiş.
*PR ürünüdür. Dermadolin firması tarafından gönderilmiştir, objektif yorumlarımı içerir. 

6 yorum:

  1. Lazerden sonra kullanabilecegim bir urunu daha ekledim. Eline saglik canim :)

    YanıtlaSil
  2. Eğer yazın güneş yanığı olursa bu kremi kesinlikle kullan canım. Çok iyi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah olmam da yine de after sun olarak deneyeceğim :) Teşekkürler

      Sil
  3. zamanında ben de kullanmış ve bloğumda tanıtmıştım sevdiğim bir marka el kremini de deneyin derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta denemeye çalışacağım, teşekkürler :)

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼