2 Haziran 2016 Perşembe

Dünyanın en çok satan moda dergisi; ELLE

Dünyanın en çok satan, 1 numaralı moda ve kadın dergisi Elle 1945 yılında Fransa'da kurulmuştur ve dünyanın 46 ülkesinde 28 farklı dilde yayınlanmaktadır. Her ay moda, güzellik, sağlık ve eğlence konularında yayınları ile evlerimize, iş yerlerimize, hayatlarımıza konuk olmuştur.
 ELLE için 35 ülkede 20.000 kadınla yapılan ankette, kadınların yüzde 85’i Elle için “Favori dergim” ve “Moda konusundaki referansım” demiş. 
Özellikle moda, güzellik, ünlülerin stilleri ile öne çıkan Elle de her ay dopdolu bir içerik bizleri bekliyor. Astroloji, ilişkiler, kültür-sanat, yemek, gezi, konuları ile bizler eğlenceli bir zaman geçirip bir sonra ki ayı sabırsızlıkla bekliyoruz. Özellikle gazetecilerin, kitapçıların raflarında ''acaba bu ay kapakta kim var? '' diye merak edip dergiyi aramak, aldıktan sonra bir kafede, evde, işyerinde merakla sayfalarını çevirip konular arasında kaybolmak çok keyifli. Yaz aylarında havuz kenarında ya da plajda bir şezlonga uzanıp okumak da iyi oluyor. Kendi adıma en boş vaktimde okumayı tercih ediyorum çünkü okurken vaktin nasıl geçtiğini anlamıyorum. Bir bakıyorum saatlerdir dergiden ayrılamamışım :)
Elle dergisini çok sevdiğim için sosyal medya hesaplarını da mutlaka takip etmeye çalışıyorum. Dergiyi büyük bir heyecanla okuyup bitirdikten sonra sosyal medya hesaplarından bir sonra ki ayla ilgili ip uçlarını öğrenmeye çalışıyor, güzellik sırları, giyim ve moda ip uçları, ünlü stilleri, ilişkiler ile ilgili paylaşımlarını okumayı seviyorum. Ayrıca Elle web sayfasından günlük burç yorumlarını da okumayı seviyorum.
Ben kendi adıma dergileri de kitaplar gibi raflardan alıp kağıt kokusuyla birlikte okumayı çok seviyorum. Fakat teknoloji severler için Elle dergisinin tablette olduğunun da müjdesini vereyim. Elle tablet dergi App Store ve Google Play'de.

Elle dergisi alışkanlık yapar. Bir sonra ki sayısını sabırsızlıkla bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼