15 Ocak 2017 Pazar

Bioderma Sebium Yüz Temizleme Jeli

Bioderma Sebium Yüz Temizleme Jeli karma ve yağlı ciltler için gözenekleri tıkanmasını önleyip, temizleme ve yağ fazlalığını alıp arındırma vaadi olan, sabun  içermeyen bir temizleyici. 
Hafif yapıda, köpürmesi normal, kolayca arınan bir temizleyici. Temizlemesi konusunda başarılı bulduğum, kurutma, gerginlik yapmayan bir jel. Tabi makyajımı direkt Bioderma Sebium Yüz Temizleme Jeli ile temizlemiyorum, öncesinde misel su ile temizleyip sonrasında yıkıyorum.

Pompalı şişesi pratik, benimle bir kaç şehir dışı seyahatine de geldi yani dayanıklı bir ambalajı var. Bende ki eski seri ve paraben içeriyor. Yeni seride paraben yok. Ama içeriği tamamen temiz değil. Yine de severek kullandığım bir jel. 
Bir çok dermokozmetik sitesinde 2li ambalajda 84TL yerinde 50-65 TL arası fiyata almak mümkün.

9 yorum:

  1. Çok severek kullandığım temizleyicilerden :)
    Büyük boylarını almak daha mantıklı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle büyük boy ya da ikili ambalaj daha mantıklı.

      Sil
  2. bunu da severim ama son çıkardığı pembe renkli daha iyi olmuş..

    YanıtlaSil
  3. bir dönem çok düzensiz kullanmış ve işe yaramadığını düşünmüştüm yeni serisine bir daha bakmalı ama tercihim Avene olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene'i de severim ikisi de ilk 5 listeme girer :)

      Sil
  4. bu ürünü kullanmadım ama Bioderma'nın kullandığım birkaç ürününü çok beğenmiştim :)

    YanıtlaSil
  5. Bende kullanıyorum ama yüzümü biraz kurutuyor melesef :(
    Takibe aldım canım banada beklerim blogum ilgini çekerse :)
    https://kucukdokunuslarlaguzellik.blogspot.dk

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼