27 Şubat 2017 Pazartesi

Banggood Wishlist'im

Banggood küresel müşteriler için uygun fiyatlı ve kaliteli ürünler satan bir e-ticaret sitesi. Yaşam ve hobi / eğlence için ihtiyacımız olan hemen her şey sitede satışta. Giyimden, çanta-ayakkabıya, hobi ürünlerinden elektronik eşyaya, takıdan güzellik ürünlerine bir çok ürün oldukça uygun fiyata satışta. 
Son dönemde ki ihtiyaçlarıma göre Banggood'dan bir wishlist oluşturdum. Bakalım listemde neler varmış;
Fotoğraf çekmeyi çok sevdiğimi biliyorsunuz. Bu tutkumu daha profesyonel bir aşamaya taşımaya karar verdim ve bir kursa başladım. Kursla birlikte de fotoğrafla ilgili aksesuarlar ilgi alanımda. Bu çantayı  (Banggood Canon - Nikon için Yağmur Geçirmez Çanta) çok beğendim. Favorim pembe olan :))

Bahar geliyor ve benim böyle ince ve uzun bir cekete ihtiyacım var. (Banggood Uzun Kollu Kazak/Ceket)



 Hem şık hem de rahat görünen bu bluz da bahar listemde mutlaka olmalı. Kırmızı ve beyaz renkleri de var ama benim favorim yeşil 👌(Banggood V Yaka Şifon Bluz

Bu clutch / cüzdanlara bayıldımmm 😍😍😍 Cep telefonu koymak için ayrı bir bölümü var. İster cüzdan, ister clutch olarak kullanılabiliyor. Desenleri o kadar güzel ki, inceleyip en beğendiğiniz hangisi bana yazarsanız çok sevinirim. Ben hangisini seçsem bilemedim. (Banggood Karikatür Baskılı Clutch / Cüzdan)

Bahar listemde bu çanta olmalıydı mutlaka. Bir kaç desen var ama ben en çok bunu sevdim. Sizce hangisi? (Banggood Vintage Çiçek Desenli Çanta)

Fırça aşkımız hiç bitmiyor. 10 parçalı bu set çok güzel ve fiyatı da uygun ❤❤❤ (Banggood 10 parça beyaz fırça seti)


En arzu nesnesi parçayı en sona sakladım. O kadar güzel akrilik kutular var ki 💗💗 Türkiye'ye gelir mi diye tereddüt etsem de bakmaktan, sepete atmaktan, listeme eklemekten kendimi alıyorum. Dönerli bu stand rüyalarıma giriyor mesela 😍😍😍 (Banggood Döner Akrilik Makyaj Organizatörü)
Siz en çok hangisini beğendiniz?
Daha önce Banggood'dan alışveriş yaptınız mı?

12 yorum:

  1. Fotograf makinası çantasına hayran kaldım :)

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraf makinesi çantası ,bir harika:) Hepsi çok güzel gerçekten ,siteye bakmaya gidiyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Bayılarak ve çok beğenerek seçtim hepsini :))

      Sil
  4. Listen harika, siteyi hiç bilmiyordum göz atayım hemen :)

    YanıtlaSil
  5. Listen çok güzel, makyaj oganizatörüne bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. Unicorn kutular ve çantaya bayıldım;)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼