12 Nisan 2017 Çarşamba

İzmir Gezisi ; Bostanlı-Konak Vapuru

İzmir Gezim ile ilgili önceki yazılarımı gezi blogumdan okuyabilirsiniz. 
Günlerden Gonca. Eski bir blogger olan Gonca ile buluşmaya gidiyorum. Hatırlayanlarınız olabilir, blogunun ismi Gezgin Portakal'dı. 

Konak'ta buluşacağımız için Bostanlı'dan vapurla Konak'a geçiyorum. Deniz yolu candır. Ayrıca İzmir'da toplu taşıma da candır. 

Bostanlı'dan Mavişehir manzarası. (Yanılmıyorsam, sallamış da olabilirim.)


Açıldık, hava da mis gibi.


Bir gün önce de tam karşı da Life Style Of Siri'ciğimle buluşmuştuk. 


Canım İzmir ❤

Şu geminin arkasında kalan bina İzmir'in meşhur Folkart'ı. Neden mi meşhur dedim? Birincisi Folkart'a göre yol tarifi yapan çok, bilmeyenler olarak düşünün acaba Folkart ne diye epey kafa yormuştuk. İkincisi de İzmir'li bir fotoğrafçının olmazsa olmazı Folkart paylaşımları. Benim de Folkart fotoğrafım var, ben de İzmir'li fotoğrafçılardan olacağım bana ne 😁


Aa sağda yine Folkart var.. 

Konak'a yaklaştık

Konak İskele

Makinam da yanımda olmasına rağmen Gonca ile muhabbet etmekten günün devamında sadece bu fotoğrafı çekmişim. Sevgili Gonca ile Kızlarağası Han'da gezdik ve kahve içtik. Sonrasında da Bornova'ya geçtik. İzmir kazan ben kepçe olarak gezdiğim bu gezi de bu fotoğrafla son buldu.
Başka gezilerde görüşmek üzere.
Tüm gezi yazılarımı blogumda ki geziyorum etiketinden okuyabilirsiniz.

2 yorum:

  1. so magic place:) i would like to come here:) follow;) hope U follow back:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanx a lot :) You will have a chance to see hope. I following you back :)

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼