17 Ekim 2017 Salı

Eski Marmaris (Kale Mahallesi) Sokakları

Ne zamandır yazı yazmıyordum. Bir Marmaris yazısı ile geri dönmek istedim. 
Marmaris sokaklarında dolaşalım bugün;
Marmaris'e geldiğimde mutlaka en az 1 akşam üzerini Marmaris sokaklarını, kale ve yat limanı civarını gezmeye ayırıyorum. İlk olarak tek başıma çıkıp saatlerce gezip fotoğraf çekiyorum. Daha sonra ki günlerde yeğenlerim ile geliyorum tekrar. Bugün tek başımayım 😉
Goca Moğla Gazozu
Yerel gazozlar candır. Önce Goca Moğla Gazozu sonra başlayabilirim.


Marmaris Yat Limanı
Yat Limanı
Akşam bir başka güzel

Marmaris Yat Limanı
Yat Limanında dolaşmaya devam
Sezon sonu olduğundan sessiz, sakin. 
Eski Marmaris (Kale Mahallesi)
Eski Marmaris, Kale Mahallesi.
Marmaris'e gelip buraları görmeden dönenler varmış. Büyük kayıp.

Eski Marmaris (Kale Mahallesi)
Taş evler. Pencereler harika.💓

Eski Marmaris (Kale Mahallesi)
Begonvilli beyaz evler, dar merdivenli sokaklar. Tam bir Ege klasiği.

Eski Marmaris (Kale Mahallesi)
Buraya bayılıyorum. Bu eski hali. Yeni halini de paylaşacağım.

Eski Marmaris (Kale Mahallesi)

Eski Marmaris (Kale Mahallesi)
Huzura açılan pencereler.

Eski Marmaris (Kale Mahallesi)
Kale Mahallesi Marmaris'in ilk yerleşim yeri. 
--Devam Edecek--
Instagram hesaplarımı takip ederseniz sevinirim;

16 yorum:

  1. Buraları hiç gezmemiştim. Çok güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir yer, her gittiğimde tekrar tekrar gidiyorum.

      Sil
  2. Marmaris yazılarını özlemiştim :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de senin, sizlerin yazılarını özlemişim.

      Sil
  3. Buraları ben de gezmiştim hatırlamış oldum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, buralara kadar gelip de gezmeyen çok kişi var.

      Sil
  4. Marmarise daha önce gitmedim.Ne güzel yerleri fotograflamışsın hayran kaldım.
    Blogunu takibe aldım.Banada beklerim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hogeldiniz. Geliyorum ilk fırsatta iade-i ziyarete. Umarım Marmaris'e de en kısa zamanda gidebilirsin.
      Sevgiler

      Sil
  5. Ne güzel anlatmışsınız gitmiş kadar oldum:)emeginize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim :)

      Sil
  6. ay hoşgeldin iyisin di miii. o gazoz sadece orda mı satılıyomuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum. İyiyim çok şükür sizleri özledim deepcim :)
      Gazozu bilmiyorum ya ama sorayım, belki İstanbul'da da vardır.

      Sil
  7. Gazozun ne tatlı bir adı var, çok severim gazozu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goca Moğla gazozu. Sloganı da tatlı, dadını dadan bilir :)

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼